wtorek, 18 listopada 2014

NOWE PALETKI MY SECRET.

Dla mnie cienie są rodzajem kosmetyków, których używam najmniej. Oczywiście aplikuję je codziennie ale są to raczej stonowane kolory i żadne wymyślne makijaże. Paletki Natural Beauty My Secret są prześliczne. Brązy idealnie wpadły w moje gusta i od kilku tygodni namiętnie ich używam!




Zdjęcia swatchy są zrobione w świetle naturalnym, bez bazy-zaaplikowane na suchej dłoni. Kolory są naprawdę jak na maty świetnej pigmentacji!Ostatni jasny kolor jest rozświetlający, satynowy i u mnie idealnie sprawdza się pod łukiem brwiowym :)

Paletki są w limitowanej edycji- brązy to Romantic Date, a fiolety Night Out.


Każda paletka kosztuje 11,99zł w każdej Naturze. Wydaje mi się, że każda kobieta posiada w swoich kolekcjach odcienie nude cieni i Romantic Date jest do tego idealna! 
Które odcienie bardziej do Was pasują? Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Tą brązową mam i uwielbiam, dla mnie kolorystycznie jest idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kolorów nude, faktycznie bardzo fajne, ale mam już podobną paletkę z Avonu i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązowa jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chęć na obie paletki, niestety do najbliższej Natury mam 50 km.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jeszcze jedna, z takim miedzianym, błyszczącym cieniem. Chciałam dzisiaj kupić tą klasyczną nude, ale zastałam pustą półkę - muszę czekać na jutrzejszą dostawę ;) Fiolety bardzo mi się podobają, ale w sumie ich nie potrzebuje, a matowe brązy i beże się na pewno przydadzą - używam ich codziennie do rozcierania cieni np. w załamaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. hean ma takie od x lat za tę samą cene i w dużo większej gamie kolorystycznej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja z brążem bardzo w mojej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. first visit
    blog's brilliant I really like

    OdpowiedzUsuń
  9. te brązy to moje kolory ! zdecydwoanie ;DDD

    OdpowiedzUsuń