poniedziałek, 30 czerwca 2014

LATO W KOSMETYCZCE | BIEDRONKA RZĄDZI!

Biedronka bardzo często zachwyca mnie kosmetycznie. Wiadomo, że w stałej ofercie ma świetne produkty, które wszyscy uwielbiają m.in żele do twarzy, czy też słynny płyn micelarny. Od czasu do czasu możemy spotkać w Biedronce znane kosmetyki w świetnych cenach. I ta dostępność. Tym razem Biedronka rzuciła mnie na kolana. Zobaczcie co będzie od 3 do 16 lipca.
Najbardziej zainteresowały mnie rzecz jasna szampony Batiste w cenie 10,99 zł! ;)))


Całą gazetkę możecie obejrzeć TUTAJ. 
Na co skusicie się w tej gazetce? Dajcie znać co jeszcze jest godne uwagi, buziaki!


13 komentarzy:

  1. ja raczej nic nie kupię, ale ciekawa jestem podróbki TT :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie kupię któryś z szamponów Batiste i nową wersję płynu BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwróciłam uwagi na to, że są ponad 3 rodzaje płynu micelarnego z Biedronki! Mimo to, choć faktycznie Batiste niezła okazja dla blogosfery, a i podróbka TT niezła inwestycja z suplementem - nic specjalnie mnie nie kusi. Choć ciekawe, czym zaskoczy druga część z promocji kosmetycznych. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. na podróbkę TT możliwe że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbuję Batiste, bo cena kusząca:) i pewnie żel pod prysznic, bo rzuciły mi się w oczy w gazetce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może 1 dnia promocji bym kupiła batiste ale później to jest spora obawa że będzie używany przez różnych ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są oklejone ciasno folią, nikt ich nie otworzy :)

      Usuń
  7. na pewno pójdę po zapas Batiste :D reszta mało ciekawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę Batiste w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę Batiste w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie pokazuj nam takich rzeczy!!! :0 staram się oszczędzać! :P
    A teraz ta Biedra będzie mi się śnić po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na skrzyp z prdróbka TT :) zawsze chciałam sprobowac brać jakies suplementy na wlosy a przy okazji szczotka zawsze można sprobować przed zakupem orginalu. A mało tego moja szczotka się rozwala i proszę tutaj bede miała zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam już gazetkę :-) Jutro lecę po Batiste :-)

    OdpowiedzUsuń