środa, 10 września 2014

PACZKA NIESPODZIANKA :)

Od długiego czasu kilka blogerek regularnie jest obdarowywanych świetnymi paczkami od dr Irena Eris. Paczki są zawsze cudownie spakowane, idealnie do siebie dobrane. Zawsze są to paczki niespodziewajki, jednak tym razem zostałyśmy wcześniej powiadomione, a to jeszcze bardziej podsyca ciekawość. Muszę się przyznać, że nie wytrzymałam i zaglądnęłam wcześniej do notki jednej z dziewczyn, które dostałam dzień wcześniej paczkę. A co było w środku?

Na pierwszy rzut oka rzuciła mi się piękna miska z trzema żelami pod prysznic. Uwielbiam je! Wszystkie zapachy! Wszystko oczywiście było pięknie zapakowane :)
 

W nerce na zdjęciu znalazłam produkt przeciwtrądzikowy. Oprócz tego były dwa balsamy do skóry suchej i żel do higieny intymnej zapakowany w prześliczny koszyk, który już stoi razem z woskami!
 
W pudełku znalazłam także świecę sojową, dwa kremy do stóp i pachnącą saszetkę!


A na sam koniec cudownym prezentem była książka Sarah Jio DOM NA PLAŻY.

Niesamowite prezenty! Dziękuję bardzo! :) 
Czy Wam trafiły się inne zestawy? Dajcie znać!

31 komentarzy:

  1. Ahhh same cudowności - miłego testowania ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały - dziewczyny z działu marketingu nie dość, że sa kreatywne to jeszcze dobrze znają blogosferę - nie zdarza się to często ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- są bardzo na bieżąco ;) A to cieszy :)

      Usuń
  3. ja też chce taką paczkę :D Jest cudna no i zazdroszczę !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zazdroszczę, lubię bardzo ta markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki Lirene kremy fo stop podobno sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, też bym chciała ;) a zapachy żeli kuszą niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie seria Emolient, czy sprawdziłaby się w przypadku mojej suchej i kapryśnej skóry ramion i pleców. Ciekawe kosmetyki dostałaś - udanego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak! Jest bardzo mocno nawilżająca, już wypróbowałam w ekstremalnym warunkach :)

      Usuń
  8. Miłego testowania :) żele pięknie pachną :) i seria Lirene DERMO genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ta szampańska truskawka kusi:P

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo że mam ponad 20 lat, kocham under20 :D idealne dla mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć takiej przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny prezent, świetna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ale nas Lirene rozpieszcza. Swoja paczuszkę otworzę już za kilka godzin. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje. z niecierpliwością czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam te urocze żele z Isany, ale nie miałam okazji ich jeszcze użyć.

    OdpowiedzUsuń