niedziela, 9 listopada 2014

WAKACJE 2014-TENERYFA.

Hej kochane! :) Pod ostatnim postem dostałam kilka wiadomości z prośbą o post z mojego pobytu na Teneryfie. W tym roku na urlop wybraliśmy się dopiero w październiku ze względu na ciężki okres w pracy w okresie letnim. Jednak nic nas nie ominęło. Wybraliśmy się na wyspę gdzie jest zawsze pięknie :) Temperatura była idealna od 27 do 33 stopni ciepła. Nasz pobyt odbywał się w Costa Adeje w hotelu Playa Real Resort- który mogę z czystym sumieniem polecić każdemu!

W tym poście mam zamiar zamęczyć Was zdjęciami i może odrobinkę Was rozgrzać w ten ponury jesienny dzień :)
Tydzień spędziliśmy na zwiedzaniu, odpoczynku. Wykupiliśmy wycieczki do Siam Parku, Loro Parku oraz na objazdówkę. Poznaliśmy świetne miasteczka na Teneryfie np. Garachico- miasteczko należące do Santa Cruz, które w 1706 roku zostało zniszczone przez wulkan Trevejo. Odwiedziliśmy także Las Americas, Los Cristianos gdzie można się świetnie zabawić w nieziemskich dyskotekach, Icos de Los Vinos, Masca, Santa Cruz i wiele innych podczas objazdówki. 





Ciężko było wracać do domu i bardzo chętnie wróciłabym do tego pięknego miejsca, jednak zwiedzania jeszcze mnóstwo! Zdjęć nie wrzucam za dużo bo większość jest dosyć prywatna i nie chciałabym naruszać kogoś prywatności. 
Buziaki!! :))))

4 komentarze:

  1. Na wakacjach byłam na Teneryfie dokładniej to w Los Christianos było cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu byłam na Teneryfie u bardzo miło wspominam ten wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  3. woooow zazdroszcze takich wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wakacji; ja planuje przyszłoroczne spędzić nad jeziorem Como we Włoszech :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń