niedziela, 5 października 2014

LAVENDER & POLITE DOTS.

Dzisiaj chcę pokazać Wam świetna kompozycje nowych lakierów My Secret. Dwa przepiękne- każdy inny.
Jeden z nich to 207 Lavender, drugi zaś 221 Polite Dots.
Na paznokciach Polite Dots  wygląda prześlicznie, pasuje do większości kolorów. Piękne drobinki różnych wielkości. Jedyny problem tkwi w tym, że czasami ciężko i nie równomiernie się nakłada. 


Lavender ma delikatny odcień jednak jest słabo kryjący. Na paznokciach mam dwie warstwy a i tak troszkę widać prześwity. Uwielbiam od lat lakiery My Secret i dla mnie nadal są fenomenalne, a ich trwałość jest dla mnie dłuższa niż np. Barry M.
Podoba Wam się takie połączenie kolorów? Buziaki!

14 komentarzy:

  1. wow, pięknie ozdobione paznokcie, bardzo podoba mi się błękitny lakier bazowy oraz ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się te połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lavedner bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wyglada ! :) aczkolwiek ja nie lubie takich top coatow u siebie ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ten lavendowy lakier będę musiał się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten lawendowy odcień trafia idealnie w mój skromny gust

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bazowy jest śliczny, jednak za tego rodzaju topami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam ! http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/6upgc92/3

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam ! http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/6upgc92/3

    OdpowiedzUsuń