piątek, 1 kwietnia 2016

PRZERWA? Dobre żarty.

ROK! PONAD ROK MINĄŁ OD OSTATNIEGO POSTU. Ehh, a moje życie zmieniło się o 180%. Nie wiem, czy ktokolwiek z Was tu jeszcze zagląda.
Dajcie znać czy jesteście! 
Całkowicie nie wiem co dzieje się w blogosferze. Kiedyś był szał a teraz? Dajcie znać czy blogi są nadal tak czytane jak kiedyś..
Jakieś nowinki?  
UWAGA :)
Wracam troszkę pod inną postacią. Chcę wprowadzić inną wersję bloga.
Już nie kręcą mnie tak kosmetyki a... fit life :))
Zmieniam swoje życie, chcę się "udoskonalić" (a wręcz zrobić na nowo) i poszukuję motywacji...
Przede mną ogromne cele... 
Dajcie znać, czy macie ochotę tu zaglądać!



5 komentarzy:

  1. Kocham czytać fit blogi, bo strasznie motywuje mnie to do zmian w swoim życiu i co najważniejsze po jakimś czasie naprawdę widzę różnicę w wyglądzie i samopoczuciu. Jestem jak najbardziej za i będę zaglądać z każdą notką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowe posty i nowego, udoskonalonego bloga !! :) Mnie też trochę nie było w blogosferze i zauważyłam, że sporo blogerek przestało już pisać. Zwłaszcza widzę to w bloggerze po blogach obserwowanych, których dodałam 4-3 lata temu, wielka szkoda.No ale za to tez pojawiły się nowe, świeżutkie, których kiedyś nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nawet nie zaglądałam na inne blogi :(

      Usuń
  3. Jesteśmy i czekamy! I chcemy czytać o Twoim fit lifie :)

    OdpowiedzUsuń