niedziela, 7 września 2014

POWROTY BYWAJĄ CIĘŻKIE. | CLARENA.

Witajcie ponownie. Dosyć długo mnie nie było i o dziwo dostałam nawet kilka meili co się dzieje, kiedy nowe wpisy! Kochani, dziękuję, że ktokolwiek zauważył, że mnie nie ma. Przyczyn było sporo. Po pierwsze, bardzo ale to bardzo trudny okres w pracy, dwa miesiące wycięte z życia. Na dodatek na początku lipca doszedł do tego generalny remont domu, wymiana dachu, elewacja... Chyba rozumiecie z czym to się wiąże. Brak czasu na cokolwiek. I na deser kilka tygodni temu padł mi sprzęt i musiałam czekać na wymianę.  W październiku także nie będzie mnie z dwa tygodnie bo mam zamiar odpocząć i wyjeżdżam na urlop na  Teneryfę. Ale później już wracam :)

Oprócz tego aby nie zaniedbywać bloga w sprawach kosmetycznych przygotowałam dla Was wpis o kawiorowym cudeńku do biustu. Jest to krem z dodatkiem kawioru tzw. push up ;)


CAVIAR PUSH UP CREAM
Zawiera Voluform™, który w pierwszej fazie detoksykuje skórę, w drugiej ujędrnia, a w trzeciej wspomaga wzrost komórek tłuszczowych. Modeluje biust, nawilża i wygładza skórę.
Pojemność: 200 ml
Po ok miesięcznym regularnym stosowaniu zauważyłam jędrniejszą skórę, biust w żaden sposób się nie powiększył ale to chyba nie jest możliwe, jednak efekt ujędrnienia jest zadowalający. Po pierwszym użyciu poczułam na skórze chłód i dreszcze. Jednak to szybko minęło.
Skóra na biuście jest bardzo miękka. Cieszę się najbardziej, że krem w żaden sposób nie podrażnia tak delikatnych okolic i nie dzieję się nic niepokojącego.
Krem zamknięty jest w dużej tubie, zabezpieczony folią, mamy pewność, że nic się nie uszkodzi. To co jeszcze zauważyłam to wydajność. Wystarczy mała kropla aby dobrze nawilżyć ciało.
W kremie zawarte są kawałki kawioru, które podczas smarowania zostają rozpuszczone.


W składzie kosmetyku możemy znaleźć glicerynę, sok z aloesu, alantoinę, proteiny soli i główny składnik, ekstrakt z kawioru.
O kawiorowym kremie do biustu z efektem push up możecie poczytać na stronie Clareny, gdzie od razu można go zakupić w sklepie internetowym dla klientów indywidualnych w cenie 60 zł. Według mnie produkt warty uwagi. Dobrze wiemy, że pielęgnacja biustu to bardzo ważna czynność, a do tego potrzebne są nam kosmetyki z takim przeznaczeniem.

A Wy używacie kosmetyków przeznaczonych do biustu? Buziaki!

8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy kosmetyk ;) ja mam push up joanna krupa ale nie uzywam sumiennie i systematycznie ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam inne kosmetyki z tej serii i bardzo je sobie chwalilam, nic więc dziwnego że i ten krem się sprawdza:) super seria:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszymy się, że nasz krem przypadł Ci do gustu :). Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że zrobisz jakąś fotorelację ze swoich wakacji?

    OdpowiedzUsuń